2013. szeptember 16., hétfő

Fly Alway

Sziasztok hát itt is lenne a második része jelentkezem jó olvsást !!:) http://onedirectionfanfiction.com/viewstory.php?sid=49492&textsize=0&chapter=2 

2.Rész

A legunalmasabb dolog amit valaha csináltam ,hogy ülök a gyengélkedőn. A jelenlegi állás az orrom és a szemem szeszélyesen lüktet. Harry és Niall velem voltak a váró terembe ,hogy megnézzék jól vagyok. Harry nagyon nézett engem ,vagy csak nekem tűnt úgy. De az biztos ,hogy bámulta a nadrágom. Niall nem volt olyan barátságos hozzám mint a többiek. Úgy tett mintha nem lettem volna ott. Asszem csak úgy viselkedik velem mint a többi idegennel. A váróterem teljes csendben volt ,most az egyszer nem bántam ,hogy csend van. Liam elment megkeresni Zayn-t ,de öszintén szólva most nem várom ,hogy lássam őt. Soha nem gondoltam volna ,hogy megüt. Meg értem ,hogy miért tette de akkor is.
"Mr.Tomlinson"Szólított egy fiatal barna hajú lány."Fogadják önt"
Felkeltem és elindultam ,hogy le tudjak ülni a kórházi ágyra. Egy idősebb férfi , ősz hajú és vastag keretes szemüvegű ,ide jött az ágyhoz ,és elhúzta a függönyt. Sodort egy kicsit a székén majd ,lehuppant mielőtt elkezdett magyarázni.
"Louis Tomlinson ,helyes" a hangja mély volt és rekedt.
Bólintottam és tovább beszélt.
"Szóval egy pillantást a röntgenre , szóval ven egy kicsi repedés az orr hídon és egy zuzódás a szem alatt ,szóval nincsen maradandó kárósodása vagy ilyesmi."
"Hála istennek" megkönnyebbülten felsóhajtottam.
"Louis az első két órát már itt töltöd , az arcod gyakorlatilag megroncsolódott. Nagyon kevés gyerek felvételizhet az iskolában ,és te azon egyike vagy. Lehetőleg ne tedd tönkre az esélyed"beszélt együtt érzően.
"Nem"
"Itt van egy kis fájdalom csillapító. Bármikor vehetsz belőle ha úgy érzed szükséged van rá"
Ráírta a nevem egy kis üveges tablettára.
"Nyugodtan menjen"
Amikor kimentem Harry várt az ajtóban.
"Mit mondtak?' kérdezte aggódóan.
"Csak kaptam néhány tablettát" mondtam egyszerűen.
Harry átkarolt és magához húzott ,mielőtt ezt mondta volna: Te rendben vagy.....kis fiú?
"Igen...és Harry?"
"Hmmm" motyogta.
"Ismersz vagy 1 órája. Miért hívsz kis fiúnak?"
"Mert te vagy az én babám"mondta mosolyogva.
"Ha úgy gondolod"
Azzal ,hogy kiléptem a kórházból egyenesen a kollégium szobába mentünk.
-o-
Ahogyan beléptem az 1D szobába állkapcsom kinyílt egy kicsit. Liam és Niall a tv-t nézték Zayn meg a sarokba ült. Még csak nem is néztem fel ,amikor Harry beléptem a szobába. Csak bámultam a földet. Csodálkoztam ,hogy miért viselkedik ilyen furán mindig. Harry elment ,hogy letegye a táskát az asztalra ,addig én leültem az ágyamra. Nem kaptam időt ,hogy kicsomagoljam a cuccokat mielőtt még Zayn az arcomba vert ,így még mindig üres a hely. Mután leterítettem az ágyneműt az ágyra és eltettem a fiokba a ruháimat ,elmentem a fürdőbe. Mikor befejeztem minden dolgom a fürdőszobába elindultam az ágyam felé. Amikor meghallottam Liam hangját.
"Harry ,Niall és én lemegyünk az udvarra ,hogy gyakoroljuk a házi feladatott. Egy óra múlva jövünk."
Elhagyták a helyiséget olyan gyorsan ,hogy még elbúcsuzni se tudtam töllük. Önző disznók gondoltam magamba. A fejemet a takaróba fúrtam addig se kellet nézni Zayn-t. Nem több mint tíz perc múlva egy meleg kéz halad át fedetlen testemen. Ez annyira jó érzés el is felejtettem ,hogy ezt csak Zayn szokta csinálni.
A fejemet kiemeltem a takaróból és belenéztem gyönyörű barna szemeibe. Volt egy kis mosoly a száján ,olyan mintha vissza akarná hozni ami régen volt.
"Mit csinálsz?" szólaltam meg.
Kiderült ,hogy olyan gyenge ,hogy meg kellett gondolnom ,hogy mondjam-e vagy sem.
Figyelmen kivűl hagyott és csak ennyit mondott: "Nagyon sajnálom Lou. Csak elragadott a pillanat ,dühös voltam. Nem akartalak bántani. Bocsáss meg"
"Minden rendben Zayn. Nem vagyok dühös csak egy kicsit zavarodott"
"Mi?"
"Még soha nem ütöttél meg korábban ,és azt mondtad soha nem is fogsz."
"Én tudom. Hibavolt. Sajnálom.......megint"
"Semmi baj......megint"mondtam egy kis mosollyal"
"Azt is mondtam ,hogy én mindig szeretlek és nem számít mit mondasz."
"Igen ezt is mondtad, sokszor"mondtam és vissza gondoltam a jó napokra.
A következő dolog amire emlékszem ,hogy Zayn ajakai az enyémeket falják. Annyira megdöbbentett ,hogy először nem is mozdultam. Aztán elhúzodott.
"Sajnálom nem kellet volna"beszélt nagyon gyorsan.
"Minden rendben"
Felnéztem és láttam ,hogy Zayn bámul rám.
"Meg tudod csinálni újra ,ha szeretném ,hogy......" mondtam félénken.
Lassan lehajtotta ajkát és újra az enyéméhez érintette. Volt olyan kedves ,hogy majdnem elfelejtettem ,hogy ott van. Ő felgyorsította a mentett és a nyelvével az alsó ajkamat kényeztette engedéjt kérve a bejutáshoz.
Azonnal adtam neki engedéjt ,a nyelve az enyémmel harcolt. Persze ,hogy nyert. Az ágyékát az enyémnek dörzsöli. Úgy éreztem ,hogy egyre szükősebb a helyzet. Megbillentette a csipőjét felfelé. Ez mind kettönkből nyögést váltott ki. A meleg keze becsúszott a derék szíj alá , a nadrág és a bokszert egyszerre húzta le. Aztán megragadta az ingem és letépte a fejem felett. Én bizonytalan vagyok ,hogy teljesen meztelen vagyok.
Fel kap az asztalról egy üveg sikosított. Hagyta ,hogy a hideg folyadék kiterjedjen ujjain majd a bejáratomhoz helyezte.
"Jól vagy?" kérdezte aggódva.
"Igen" nyögtem.
Hagytam ,hogy az ujja behatoljon  ,és ez okoz nekem testi fájdalmat addig míg meg nem szokom.
"Kész vagyok Zayn"
Bekente magát síkosítóval és végig húzta párszor a kezét a hosszán. Aztán a bejáratomhoz tette a farkát és elkezdte befelé nyomni. Pár perc múlva megszoktam az érzést. Lehajolt és megragadta a hosszom és elkezdett kényeztetni. És egy hangos kiálltással az ő nevével elmentem. Ő sokkal ezután lővelte belém meleg  folyadékát. Még egyet tolt és kihúzta magát belöllem. Majd ki másztam az ágyból és teljesen el sápadtam.
"Mi a fasz Harry?"ez volt minden amit halottam , mielőtt egy hatalmas ököl megpördült és egyenesen Zayn arcába csapódott.

4 megjegyzés:

  1. háháháháXD!!rész rész rész subidubiduuuu!XD jovanna örülökXD:P juuujj harry ne féltékenykedj..zayn-nek már hamarabb meg volt:p
    áááá jajd eszeretem ezt a sztorit örülok hoyg ezt fordítod:DD gyprs kövit.D

    VálaszTörlés
  2. :D Ezt már olvastam és értékeltem is! :) :D De már akkor is nagyon tetszett, de most újra olvasom, mert új részt azt nem látok! :P :D :D ÚJAT!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszi imádlak<3 oké már írásba van de nem hiszem ,hogy ma lesz vagy nem tudom ://

      Törlés