2013. október 2., szerda

Fly away

Egy kicsi idő kimaradással itt is lenne a következő rész !:)

3.Rész -nek a fele :/

"Ezt nem akarom elhinni csak én lehetek olyan hülye szamár ,hogy ma kétszer is a kórházban vagyok" panaszkodtam.
"Igen de most az egyszer nem miattam vagy itt" gúnyolódott Zayn.
"Igaz"
Zayn a kezét a derekam köré fonta és a fejemet a vállán pihentettem. Harry nem csak megütötte Zayn arcát hanem meg rugdosta a bordáit és meg húzkodta a haját  ,az egészben ez volt a legrosszabb neki. Zayn pánikrohamba tört ki amikor meglátta a maroknyi haját ,hogy a földön fekszik. Nem tudtam rájönni ,hogy mi a probléma. Harry féltékeny Zayn-re és a sex-re ? Nem értem miért lenne féltékeny. Már ismerem kevesebb mint egy napja. Egy könnyű érintéssel meglökött Zayn.
"Mit gondolsz?" kérdezte
"Nem tudom. Csak azt  nem értem ,hogy Harry miért borul ki ilyenen"
"Én sem tudom. De azt hiszem meg kéne beszélni vele" mondta ötletet kapva a semmiből.
"Ez most komoly? Azután amit veled tett ?" kiáltottam fel.
"Nem haragszok Louis. Nyilván meg volt az oka amit tett. Csak megkérdezem" mondta mintha ez lenne a világ legtermészetesebb dolga.
"Én nem beszélek vele"
"Ne légy ilyen díva Lou" vigyorgott kicsit.
"Nem is vagyok az" nyafogtam.
"Én megyek beszélek Harry-vel. Néhány perc és leszek.
Mielőtt még megszólalhattam volna Zayn már fél úton volt a hálószobába.
-o-
Én úgy döntöttem ,hogy mivel már holnap tényleg menni fogok az osztályba ezért felveszem az ütem tervet. Amikor bementem egy idősebb nő ült az íróasztal mögött és gyorsan gépelt valamit. Barna haját hátra dobta és látszott ,hogy van rajta egy blúz és egy szűk szoknya. Odaálltam az asztalhoz mielőtt beszéltem.
"Hmm kisasszony. Kaphatok egy menetrendet mert még egy sincsen?" kérdeztem.
"Természetesen. Mi a neved édes?" kérdezte barátságos hangon.
"Louis Tomlinson" mondtam rápillantva a szorgosan dolgozó kezére.
Letöltés után oda adta a sárga lapot. Löttem oda még egy köszönöm-öt és kiléptem az irodából. Fejlett Angol ,Világ földrajz , Teljesítmény szabályozás , Algebra várj mi a fasz ? Teljesítmény szabályozás ? Szemem tágra nyílt és tudom ,hogy most úgy nézek ki mint egy baby szarvas. Mi a fene Teljesítmény szabályozó ? Ezt megfogom kérdezni Zayn-től amikor vissza érek a szobába. Mind ezek a gondolatok futottak át a fejemen amikor véletlenül neki mentem valakinek és a fenekem a földdel koppant.
"Hová mész te kis buzi?" kiáltott.
"Sajnálom" mondtam félénken.
Utálom ha az emberek buzinak hívnak.
"Remélem ez nem történik meg újra" morogta és elindult.
"Nem kellene minden embert buzinak hívni. Lehet ,hogy ez nagyon fáj nekik és az rossz." szinte suttogtam.
Fogalmam sincsen miért beszéltem vissza ,de már késő.
"Te csak ne beszélj vissza" mondta a fiú.
Még csak nem is add nekem elég időt ,hogy szóljak ,hanem egyszerre neki lök a falnak. Most már sokat harcoltam ,de valahogy az erőm nem dolgozott. Én fészkelődtem a srác és a fal közt de nem volt szerencsém. Aztán morgott rám. Igen azt mondtam morgott.
"Először meg próbáltalak megbántani"
Azt mondta: "érzéseket" gúnyos lány hangon.
"Másodszor tudom ,hogy Malik seggbe baszott és az ezelőtt éveben terhes voltál tőle és ,hogy ő ott hagyott az abortusz miatt." beszélt gyűlölettel teli hangon.
Most komolyan zavart voltan. Honnan tudja az egészet? Ki a fene volt? Úgy éreztem ,hogy egy erős kéz csapódik a gyomromba és kiveri belőlem az utolsó szuszt is. Én össze omlottam a földre egy kupacba és a gyomrom szó szerint lüktet a fájdalomtól. Aztán hallottam ,hogy egy hang üvölti a nevemet. Úgy hangzott mintha Liam lenne de nem biztos. A látásom homályos volt de tudtam ,hogy ő mindenképpen Liam. Láttam ,hogy a keze a srác mellkasába csapódik. Kiáltott valamit és a srác eltűnt. Ekkor éreztem ,hogy egy erős kéz a lábban alatt és a hátamnál felemel. És Liam suttogott valamit a fülembe mielőtt minden elsötétült volna. 

5 megjegyzés:

  1. WWWWWWWWÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D :D :D :D IMÁDOM!!!!!!!!!!
    KÖVIT!!! :D :D :3

    VálaszTörlés
  2. ááááááááááááá itt abbahagyni?!o.o ez bün!!! asszony, kérem a többi részét!XD az a bunkkó köcösgét aki bántota louist!ááá kiherélem azt a barmot egy kanállal!XD ja gyors kövit:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. igen xdd bocsi de ennyire futotta estexddd am szerintem nem pont kanálal fogod kiherélni ;)xdd

      Törlés
  3. szia benne vagy cserében? Lécci nálam válaszolj
    http://louistomlinson911224.blogspot.hu/

    VálaszTörlés