2013. szeptember 13., péntek

Fly Away

Sziasztok! Nos szóval most úgy döntöttem ,hogy egy egybe függő történetet fordítok le :)) és itt is az első rész!:)  Lehet névteleneknek is komizni:))) http://onedirectionfanfiction.com/viewstory.php?sid=49492&textsize=0&chapter=1

1.Rész

Lassan oda mentem az ajtóhoz és elolvastam a felíratott 1D ,lassan rá nyúltam a fém kilincsre. Én szóval rettegek. Az életem négy másik sráccal ,ez olyan furcsa ,mint én ,egy térben ,nem tetszik ez nekem. Mi van ha koszosok? Mi van ha büdösök? Én nem vagyok büdös én...........meleg vagyok. Mivel itt vívok magammal belső harcot ezért elfelejtettem ,hogy a kezemben fekszik a kilincs. A kezem elernyedt körülötte ,kinyitottam ,lengett az ajtó ,és szinte majdnem a földre estem. Én esetlenül megtartottam magam és elindultam befelé. Ott találkoztam négy pár szép szemmel ,mindenféle színben. Az első pár volt ,széles kristály tiszta kék gömbök tele vannak izgalommal és tiszta örömmel. Ahogyan a tekintetem kígyózót felfelé láttam fehér szőke haját és kicsit sápadt bőrén úgy tűnt mintha világítana félhomályban szoba.
"Hey Niall vagyok.........és ír de csak hívj Niall-nek"
Felfigyeltem az ír akcentusára amitől megolvadt a szívem.
"Te csendesebb vagy látom"
Bólintottam ,bár egyáltalán nem igaz meg nyugodt se vagyok.
"Liam vagyok örülök ,hogy találkoztunk" szólalt meg egy mély férfias hang. Liam kinyújtotta a kezét ,hogy nekem (?) ez  elismerés. A szememmel végig nézek a testén. Barna szeme és arany barna haja olyan puhának néz ki. Az ing amit Liam bemutatta a tökéletes testét.
"A fenébe te sexy" mondta egy másik férfi hang ,de ez túl bujának tűnt ,mint barát.
Tudom ,elég döbbenten néztem abban ,és minden amit tehettem ,hogy csak bámultam.
Észre vettem egy tökéletes ,sápadt bőrt és egy vastag barna és göndör hajat ,én csak bele akartam futtatni a kezem. Ez olyan forró volt mint a pokol ,de nem tudta levenni a tekintetem róla , a szép zöld gömb szemei lyukat égettek bennem.
"Bámulsz szép fiú?"mondta a hang újra."Nem csodálom ,bár én vagyok Harry"
Lassan elvettem a szemem róla ,és találkozott egy pár gyönyörű szemmel ,nagyon ismerős. Mi a fenét keres itt ?
*Visszatekintés*

"Nézd Zayn én ezzel nem tudok foglakozni még csak 15 éves vagyok"
"Akkor nem kellet volna megkérned ,hogy basszalak meg" csak úgy köpi a szavakat a haragtól.
"Abortuszra megyek"mondtam könnyes szemmel.
"Istenre esküszöm  Louis ha meg mer-"
"Akkor mit fogsz csinálni?"
"Itt hagylak És soha nem jövök vissza. Ez az én gyerekem is ,te meg egy önző ribanc vagy"
"Nem tennéd" Tudom ,hogy gyenge ,de nem tudok rajta segíteni.
"Nézd Lou szeretlek teljes szívemből ,de ha ezt megcsinálod akkor soha nem fogok megbocsátani"
A könnyek az arcomon patakoztak ,és Zayn leakarta törölni.
"Nem. Zayn Sajnálom."
És ahogyan néztem a szép fiú kirohan a szobámból és soha többé nem látom a gyönyörű arcát.

*Visszatekintés vége*

"Mit csinálsz Zayn?"
"Hé végül megszólal"mondta Niall.
"Honnan tudod ,hogy ő Zayn?" kérdezte Harry féltékenyen.
"Hmm együtt szoktunk menni suliba" Nem volt teljes hazugság ,de kihagytam azt a részét ,hogy Zayn volt az apja a gyerekemnek.
"Ó. Oké szóval mondani akarsz valamit Zayn?"
Zayn teljesen figyelmen kivűl hagyta ,és csak Liam adott nekem egy megdöbbent arc kifejezést. Egyszer csak támadt egy ötletem és átrohanva a többiekhez magam után húztam.
"Mit csinálsz?" kérdeztem egyszerre Zayn-nel.
"Hé én kérdeztem előbb"mondtam egy kis mosollyal.
"Ez nem vicces! Miért vagy itt?" suttogta.
"Mert én vagyok a 'Természetes tréfája' és kiterjesztem a testem őrökre"
"Tudok olvasni a gondolatodban"
"Ez az egész helyzet csak zavaros"mondtam.
"Tudom"
"Mi lett veled"próbáltam feldobni a hangulatot.
"Louis hagyd abba"
"Miért én csak próbáltam-"
"Mert tudod a dolgok nem fognak vissza menni a rendes kerékvágásba" mondta a homlokát ráncolva.
"Elmentél Zayn ,én nagyon ideges vagyok"
"Mert megölted a gyerekünket" mondta Zayn egy kicsit hangos ,de szerencsére egyik fiú sem hallotta meg.
"Én is épp olyan ideges vagyok mint te"
"Nem, volt választásod ,és tudtad ,hogy mit csinálsz. Ő volt a gyerekünk ,és te ledobtad magadtól mit a szemetet" úgy tettem mintha ezek a szavak nem fájnának.
"Ez nehéz nekem ,ne légy fasz"
"Tudod mi-"
"Mit Zayn?"mondtam várva a választ.
"Te nem vagy terhes már"mondta egy önelégült mosollyal.
"Köszönöm kapitány ,ez nyilván való"
Ezután Zayn megütötte keményen az orromat. Én hátratántorodtam és a földre estem. Éreztem ,hogy vér csordul az orrlyukamból és a számból picit.
"Mi a fene?" Kiabáltam Zayn-re dühösen.
Egy pillantást rám vetett majd kiment a szobából. Az utolsó dolog amit láttam mielőtt elment egy halvány "sajnálom" ,de ami jött az úgy is ment. 

2 megjegyzés:

  1. áááááááááááááá miáúúúúú!!!*-* kérem a többi részt!!de most azonnal!!XD:P haragszom most louisra is meg zaynre is:PP
    louisra : metr elvetette pici Zouis-t TT-TT
    zaynre: m,ert ott hagyta louist..(jogosan), és aztán pofán vágta!
    huh bazsus....ASSZONY! ÚJ!RÉSZT!MOST!!4xd

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. hát most azzonal nem megy :DD és nem vok asszony max te asszony társ x'D

      Törlés